ب مثل بازنشستگی . نقطه سر خط

هر پایانی آغازی ا ست نقطه سر خط

ب مثل بازنشستگی . نقطه سر خط

هر پایانی آغازی ا ست نقطه سر خط

پیام های کوتاه شما

         

مبارکه دلت باشه این همه شور و احساس  

 

 

اگر از نرگس چشمت بلور اشک جاری شد دعا بنما مرا شاید دعای دوست کاری شد . 

 

گر نهادی تاج قرآنی به سر* یا نهادی سر به سجده تا سحر *دل شکست و آمدت اشک به سر  * زیر لب آهسته نامم را ببر

(التماس دعا ) 

 

امشب که بلرزد دل وبغض وصدایت * آرام روان گشت دلت سوی خدایت  رفتی به در خانه آن قاضی حاجات یاد آر مرا ملتمس لطف ودعایت * التماس دعا  

از غافلان حساب دلم را جداکنید حرف وحدیث کهنه خود را رها کنید چیزی به شب نمانده به خلوت که می روید قدری دل شکسته ما رادعا کنید  این دستها ی ساده وخالی دخیلتان  ما را فقط به رسم رفاقت دعا کنید  کنید  

 

امشب برایت اینگونه دعا می کنم  خدایا بجز خودت به دیگری واگذارش نکن . تویی پرورگار او . پس قرار ده بی نیازی در نفسش . یقین در دلش . اخلاص در کردارش . روشنی در دیده اش . بصیرت در قلبش . وروزی  پر برکت در زندگیش

آمین  

 

امشب تمام آینه ها را صدا کنید *گاه اجابت است .رو به سوی خدا کنید *ای دوستان آبرو دار در نزد حق در نیمه شب قدر مرا هم دعا کنید . تقدیری سراسر خیر . برکت . خرسندی . سلامتی . خوشبختی .سعادت دنیا وآخرت توشه  قدرتان باد . التماس دعا . 

 

الهی هر کجا باشی وجودت بی بلا باشد . سرو دستت علی گیر .نگهدارت خدا باشد . 

دائم شکر گزار باشیم .شاید بدترین شرایط زندگی ما برای دیگری آرزو باشد ...  

یک روز به خدا گفتم : خدایا بیا دنیا را تقسیم کنیم . آسمان مال من ابرهایش مال تو .دریا مال من موج هایش مال تو. ماه مال من  خورشید مال تو . خداگفت : تو بندگی کن همه اش مال تو .حتی خود من .

ماه بندگی مبارک  الهی . میدهی کریمی نمیدهی حکیمی میخوانی شاکرم میرانی صابرم  التماس دعا .

زنده باد آنکس که گاهی یادی از ما می کند * از خجالت ما غریبان را غرق دریا میکند * حال ما میپرسند واز مهربانی های خود *  

نمیگویم فراموشم مکن  گاهی بیاد آور رفیقی را . که میدانی نخواهی رفت از یادش  من از یادت نمیکاهم تورا من چشم در راهم .... 

باز دلم یاد شما می کند یاد همان لطف وصفا می کند این دل بی کینه همیشه تورا برسر سجاده دعا می کند گرچه درون دل من جای تو ست باز دلم یاد شما می کند  

بهترین درسها را در زمان سختی آموختم ... ودانستم صبور بودن یک ایمان است وخویشتن داری یک نوع عبادت ... فهمیدم ناکامی به معنی تاخیر است  نه شکست ... وخندیدن یک نیایش است . 

شهید چمران : آنانکه بمن بدی کرند مرا هوشیار کرند .آنانکه بمن انتقاد کردند بمن راه ورسم زندگی آموختند .آنانکه بمن بی اعتنائی کردند .بمن صبر وتحمل آموختند . آنانکه بمن خوبی کردند بمن مهرو وفا آموختند .

پس خدایا به همه اینان که باعث تعالی دنیوی واخروی من شدند خیر ونیکی دنیا وآخرت عطا کن .

 

 

 


 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد