ب مثل بازنشستگی . نقطه سر خط

هر پایانی آغازی ا ست نقطه سر خط

ب مثل بازنشستگی . نقطه سر خط

هر پایانی آغازی ا ست نقطه سر خط

نکته های زندگی

فرصت های زندگی را دریابیم و بدانیم که فرصت با هم بودن چقدر محدود است ...

محرم

محرم می آید .. و همه عزاداری می کنند  بر سر و سینه میزنندو همه سیاه میپوشند  و همه آهنگ موبایلهایشان را نوحه می گذارند

 و تمام وب سایتها و وبلاگها تریپ محرم میشود   تمهای  محرم  کلیپ محرم .. فلش از محرم  محرم تمام میشود...

  وبعد  همه دنبال تکنو باآخرین ورژن اش می گردند.  و....می خورند به مناسبت  آش دندانیه بچه هایشان

و همه همدیگر راسیاه میکنند برای تکه پاره هایی که گروه تفحص از شلمچه می آورد گریه نمیکند و هیچ کس  دست پیرزنتنها را در خیابان نمی گیرد

و هیچ کس برای گریه های شبانه از فرط گشنگی دل نمی سوزاند  و هیچ کس  ... ازاین دردها نمی میرد ..   و هیچ کس حتی چشمهایش را هم نمی گشاید

و هیچ کس حتی نمیخواهد بفهمد که حسین برای چه کشته شد و باید باستیم دردهارا ببینیم تا محرم سال بعد

..

  حسین (ع)  هنوز مظلوم است چون وقتی خورشیدعصر عاشورا غروب کرداو هم می رودتا سال بعد !تا یاد بعد!

چقدر تو مظلومی؛

کم مانده از مظلومیتت زمین و زمان متلاشی شوند!

پس پسرت کجاست؟

چرا نمی آید انتقام خون پدر گیرد؟

چرا نمی آید؟

سنجیدن عملکرد

سخن روز
 
با همان متری که دیگران را اندازه گیری می کنید اندازه گیری می شوید.
 
 
سنجیدن عملکرد

سنجیدن عملکرد (داستان کوتاه) پسر کوچکی وارد داروخانه شد، کارتن جوش شیرنی را به سمت تلفن هل داد. بر روی کارتن رفت تا دستش به دکمه های تلفن برسد و شروع کرد به گرفتن شماره ای هفت رقمی. مسئول دارو خانه متوجه پسر بود و به مکالماتش گوش داد. پسرک پرسید،" خانم، می توانم خواهش کنم کوتاه کردن ...چمن ها را به من بسپارید؟" زن پاسخ داد، کسی هست که این کار را برایم انجام می دهد." پسرک گفت:"خانم، من این کار را نصف قیمتی که او می گیرد انجام خواهم داد". زن در جوابش گفت که از کار این فرد کاملا راضی است.پسرک بیشتر اصرار کرد و پیشنهاد داد،" خانم، من پیاده رو و جدول جلوی خانه را هم برایتان جارو می کنم، در این صورت شما در یکشنبه زیباترین چمن را در کل شهر خواهید داشت." مجددا زن پاسخش منفی بود". پسرک در حالی که لبخندی بر لب داشت، گوشی را گذاشت. مسئول داروخانه که به صحبت های او گوش داده بود به سمتش رفت و گفت: "پسر...از رفتارت خوشم میاد؛ به خاطر اینکه روحیه خاص و خوبی داری دوست دارم کاری بهت بدم" پسر جوان جواب داد،" نه ممنون، من فقط داشتم عملکردم رو می سنجیدم، من همون کسی هستم که برای این خانوم کار می کنه!
 
 
http://www.goonagoon-groups.com/