ب مثل بازنشستگی . نقطه سر خط

هر پایانی آغازی ا ست نقطه سر خط

ب مثل بازنشستگی . نقطه سر خط

هر پایانی آغازی ا ست نقطه سر خط

راه های رسیدن به آسانترین راه ها...

 راه های رسیدن به آسانترین راه ها...

فکر می کنید برای رسیدن به آسانترین راهها مثل آسان ترین راه آشنایی، آسان ترین راه ابراز عشق، آسان ترین راه رسیدن به هدف، آسان ترین راه پول در آوردن و ... چیکار باید کرد و آیا ببینید که به همین راحتی می توانید آسان و ساده روزگار را به خوشی سپری کنید.

آسان ترین راه آشنایی ، یک سلام است ، ولی گرم و صمیمی .

آسان ترین راه قدردانی ، یک تشکر ساده است ، ولی خالص و صمیمانه .
آسان ترین راه عذر خواهی ، عدم تکرار اشتباه قبلی است .
آسان ترین راه ابراز عشق ، به زبان آوردن آن است .
آسان ترین راه رسیدن به هدف ، خط مستقیم است .
آسان ترین راه پول در آوردن ، آن است که همواره در کارت رعایت انصاف را بکنی .
آسان ترین راه احترام ، اجتناب از گزافه گویی و گنده گویی است .
آسان ترین راه جلب محبت ، آن است که تو نیز متقابلا عشق بورزی و محبت کنی
آسان ترین راه مبارزه با مشکلات ، روبرو شدن با آنهاست نه فرار .
آسان ترین راه رسیدن به آرامش ، آن است که سالم و بی غل و غش زندگی کنی .
آسان ترین دوستی ، همیشه بهترین دوستی نیست . این را به خاطر بسپار .
آسان ترین بحث ، بحث در باره چیزهای خوب و امیدوار کننده است .
آسان ترین برد ، آن است که خود را از پیش بازنده ندانی .
آسان ترین راه خوب زیستن ، ساده زیستن است .
آسان ترین راه دوری از گناه ، آن است که همیشه بدانی چیزی به نام وجدان داری .
آسان ترین و در عین حال با ارزش ترین عشق ، بی ریا ترین آن است .
آسان ترین راه بودن ، آن است که حس بودن همیشه در وجودت شعله ور باشد .
آسان ترین راه راحت بودن ، آن است که خودت را همانطور که هستی بپذیری و در همه حال خودت باشی . 

 آواتار نویسنده مطالب

 

و بالاخره    

 

آسان ترین راه خوشبخت زیستن ، آن است که همان طور که برا خودت ارزش قایلی ، برای دیگران نیز ارزش قایل شوی بدون توجه به موقعیت طرف مقابل .

حالا کمی مکث کنید و ببینید که به همین راحتی می توانید آسان و ساده روزگار را به خوشی سپری کنید.

آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس گرامی باد.

آغاز ماه مهر ومهر ورزی وشروع فصل شکفتن غنچه های علم ودانش بر شما مدیران ؛ مربیان ؛معلمان ودانش پژوهان عزیز گرامی باد   

برخیز

در روزگاری که خنده ی مردم از زمین خوردن توست ، برخیز تا بگریند . . .

هفته دفاع مقدس بردلاوران و غیورمردان ایران زمین که درحفظ واعتلای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و حفاظت ازمرزهای عزت وشرف این مرزوبوم  ،جان برکف دادند، گرامی باد

شروع

Begin with the end in mind 

وقتی شروع می کنید پایان را در نظر داشته باشید. 

 

خانم شوریده دل بعنوان سرپرست جدید تربیت معلم شهید هاشمی نژادمشهد معرفی گردید  24/06/90

با حضور مسئولین جناب آقای فخریان، مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی،جناب آقای رحمانی معاون مجتمع آموزش عالی پیامبر اعظم (ص) ،جناب آقای مختارزاده ریاست معین مراکز تربیت معلم خراسان رضوی جلسه تودیع سرکار خانم غیبی سرپرست قبلی تربیت معلم و معارفه سرکارخانم شوریده دل سرپرست جدید تربیت معلم درمحل تربیت معلم شهید هاشمی نژادبرگزار گردید 

 

خانم پروانه غیبی بعنوان ریاست جدید تربیت معلم شهید هاشمی نژادمشهدمعرفی گردید ۶/۷/ ۸۹

جلسه برگزاری تودیع و معارفه با حضور ریاست محترم مرکزتربیت معلم شهید بهشتی معین مراکز خراسان رضوی جناب آقای مختار زاده و معاونت اداری مالی آقای گرایلی و آقای بختیاری از حراست تربیت معلم معین مراکز و با حضور مدرسین کارشناسان و کارکنان مرکز تربیت معلم برگزار گردید

خلاقیت یک کارگر روستایی ایرانی که میلیاردر شد!



ابتکار یک روستایی در تبدیل روستایش به قطب گردشگری9 سال پیش در یک شب بارانی دو گردشگر موتور سوار آلمانی در راه ماندند و برای اینکه بتوانند در یک جای امن شب را به صبح برسانند به خانه یک روستایی پناه بردند. عباس یک کارگر ساده روستایی همراه خانواده اش تلاش کرد تا به شیوه خودش از مهمانان خارجی به خوبی پذیرایی کند...

کلبه آنها محقر بود و به جز چای آتشی و غذای روستایی چیز دیگری نداشتند. مهمانان عباس خارجی بودند و امکانات او برای پذیرایی اندک. سادگی پذیرایی خانواده عباس و زندگی یکروزه در روستای خوش آب و هوا رضایت حداکثری دو مهمان آلمانی را جلب کرد آنقدر که سه ماه بعد یک گروه هفت نفره آلمانی به پیشنهاد دوستانشان به خانه عباس رفتند. آنها خواستند تا با همان دم پختک و چای آتشی که دوستانشان تعریف کرده بودند در خانه روستایی عباس پذیرایی شوند. صبح عباس راهنمای آنها شد تا بتوانند مناطق دیدنی و طبیعی روستای بزم شهر بوانات فارس را ببینند.

موقع برگشت مهمانان آلمانی 200 هزار تومان به عباس هدیه دادند. این پول در آن زمان برای عباس زیاد بود و او را به این فکر انداخت که بهترین راه برای کسب و کار می تواند پذیرایی از گردشگران در یک روستای با صفا باشد. بنابراین شروع به کار کرد. طوری که از نه سال پیش تا امروز 18 هزار گردشگر خارجی به روستای بزم در منطقه بوانات فارس آمده اند و عباس هم به عنوان کارآفرین برتر در صنعت گردشگری توانسته 126 لوح سپاس بگیرد و درآمد روزانه اش از روزی سه هزار تومان به 6 میلیون تومان برسد. عباس 35 ساله به 28 کشور دنیا سفر کرد و خانه 80 متری او الان به 120 هزار متر رسیده است!

زهرا و نیلوفر دو دختر کوچک او کوچکترین راهنمایان ایرانی معرفی شده اند و تا کنون هم شبکه های تلویزیونی آلمان، روسیه، تایلند، شبکه 2 و 4 ایران فیلمهای مستندی با موضوع رونق گردشگری در روستای بزم بوانات پخش کرده اند.

او تعریف می کند که روزهای اول به آژانسهای مسافرتی شیراز و اصفهان سر زدم و گفتم که می توانم از گردشگران شما در روستا پذیرایی کنم. آنها هم گفتند باید مجانی بیایند روستا تا ببینند آیا اوضاع برای پذیرایی مناسب هست. آرام آرام مهمانان من از هفت نفر به چند هزار گردشگر خارجی رسید و به یک حمام خانه ام 12 حمام دیگر اضافه شد تا جایی که می توانم الان تا چند هزار گردشگر را در روستا اسکان بدهم و برای پنج هزار نفر در منطقه بوانات اشتغالزایی کنم.

عباس برزگر قصد دارد تا یک هتل عشایری در ارتفاعات روستا بنا کند. او می گوید: این هتل یکی از گرانترین مراکز اقامتی ایران خواهد شد. این کار را با کمک ایل عشایری انجام می دهم. برزگر معتقد است که در ایران مسئولان فقط شعار می دهند گردشگری صنعت درآمدزایی است. اما من یکی از کسانی بودم که توانستم هم برای خودم و هم اهالی روستای بزم بوانات درآمدزایی کنم. هر روز از یک مغازه خرید می کنم تا همه مغازه داران از این کار سود ببرند.

او فهمیده که اصالت و نوع غذا و چارچوب خانواده روستایی بسیار با ارزش است و می توان از راه معرفی آن به دیگران هم ارزشها را حفظ و هم برای خود و دیگرن درآمدزایی و اشتغال زایی کرد.

برزگر از گردشگران خارجی در روستا با محصولات کشاورزی خود پذیرایی می کند. خانواده و اهالی روستای بوانات همگی در امر کشاورزی موفق هستند و صبحها با عسل طبیعی و گردوی زمینهای خودشان از مسافران پذیرایی می کنند.

برزگر ادعا می کند که در موفقیتش هیچ سازمان و مرکزی دخالت نداشته است." سازمان میراث فرهنگی پروانه گردشگری به من نمی داد و می گفت که باید تحصیلات عالیه داشته باشی. اما زمانی که کارم رونق گرفت پروانه افتخاری گردشگری دادند و در همایش هایشان از من و دخترانم تقدیر کردند."

او می گوید که همه تجربیاتش را در برخورد با گردشگران به دست آورده است." به عنوان یک گردشگر به کشورهای اروپایی سفر کردم تا ببینم یک توریست به چه چیزهایی نیاز دارد و آنها برای گردشگران چه کاری انجام می دهند. این موضوع کمک زیادی به من کرد. من متوجه شدم که بهترین راه پذیرایی از مهمان خارجی رفتار درست با اوست. نباید مصنوعی به آنها خوشامد بگویید. درست است که زبان شما را متوجه نمی شود اما می فهمد که از او برای چه منظوری پذیرایی کرده اید. گردشگر خارجی فقط می خواهد به او توجه شود، همه چیز بهداشتی باشد، دروغ نشنود و احساس نکند که می خواهید جیب او را خالی کنید. این سادگی در رفتار و گفتار باعث شده تا آنها از زندگی روستایی لذت ببرند. ما مسافران را به خانه مان راه می دهیم نه برای چاپلوسی بلکه می دانم آنها می خواهند یک زندگی واقعی روستایی را ببینند و با همان آدمها زندگی کنند. هر کدام از ما که از مسافر خارجی پذیرایی می کنیم مانند یک سفیر ایرانی هستیم که ایران را به کشورهای دیگر معرفی می کنند. بنابراین باید بهترین رفتارها را با گردشگر خارجی داشته باشیم. برزگر در زمینه طبیعت گردی هم فعالیت می کند و با اینکه در 80 کیلومتری پاسارگاد قرار دارد می تواند با استفاده از دو آژانس مسافرتی خود تورهای طبیعت گردی، پرنده نگری، عشایر و بازدید از جاذبه های تاریخی را راه اندازی کند.

عباس برزگر می گوید: وقتی فعالیت من و خانواده ام مورد استقبال دیگران قرار گرفت و بسیاری از کشورها به استفاده از خدمات ما علاقه نشان دادند کارشناسان داخلی و خارجی حوزه گردشگری پیشنهاد کردند که پس از این می توانیم در برگزاری تورها و دعوت از مسافران و گردشگران خارجی با افراد متخصص همکاری کنیم تا بتوانیم موفقتر از گذشته عمل کنیم و علاوه بر آن خودمان مجری تورها باشیم؛ این شد که به فکر را ه اندازی شرکت خدمات مسافرتی بوان گشت افتادم و با همکاری دوستان این شرکت تشکیل شد. البته این را هم بگویم که من از روزی که متوجه شدم بوانات قابلیت جذب گردشگر را دارد، به گونه ی برنامه ریزی کردم که از ورود تور مردم روستایی و شهری و حتی عشایر از مزایای اقتصادی تورها و ورود گردشگران به منطقه بهره مند شوند.

برزگر می گوید: مشکل ما ایرانیان این است که می نشینیم تا دیگران برای ما برنامه ریزی کنند. در حالی که جوانان کشور ما می توانند به راحتی با کمی ذوق و سلیقه کاری کنند که هم خودشان درآمد خوبی داشته باشند هم دیگران از کنار آنها سود ببرند.

او می گوید: کمتر کسی دنبال کارآفرینی می رود. مطمئن باشید هر روستایی در ایران به تنهایی می تواند از ابیانه بهتر و پر رونق تر باشد.

همه اهالی منطقه بوانات و روستای بزم از دهکده گردشگری عباس درآمد دارند. دیگران هم می توانند بیایند و ببینند که چطور یک پسر ساده روستایی با سواد بسیار کم توانست کارآفرینی کند و از صنعت گردشگری به معنای واقعی درآمد زایی کند.

روستای بزم در 17 کیلومتری شهر بوانات به سمت استان یزد و کرمان آخرین نقطه استان فارس است که به منطقه گردشگری بوانات معروف شده است. فاصله این منطقه از شیراز و یزد دو ساعت و نیم است.

مجموعه گردشگری بوانات سه اتاق قدیمی دارد که هرکدام حدود 700 سال قدمت دارند و 500 دلار هزینه یک شب اقامت در این اتاقها است.

سوئیت های مدرن و سنتی و 6 اتاق عمومی، ویلاهای وسط باغ و گالری عکس و موزه مردم شناسی و کشاورزی گوشه ی از امکانات این مجموعه است. همچنین امامزاده بزم و در کنار آن بارگاه امام زاده شاه میرحمزه (ع)، پل تاریخی سوریان، منطقه گردشگری محمد حنیفه و مسجد جامع سوریان و موزه بوانات از جمله بناهای تاریخی و مناطق گردشگری منطقه بوانات فارس هستند

دانه را دیدی دام را ندیدی

 

شگرد جدیدکلاهبرداران!
خراسان رضوی - مورخ دوشنبه 1390/06/21 شماره انتشار 17930

محمدجواد رنجبر/می گفت این روزها به کسی خوبی نمی آید!

به هیچ کس نمی شود اعتماد کرد! می آیی ثواب کنی اما کباب می شوی! این مطالب را یکی از شهروندان می گفت.

این شهروند ماجرا را این گونه تعریف کرد: برای دریافت پول به عابر بانکی در مشهد مراجعه کردم. پس از پایان کار دختر و پسر جوانی که پشت سر من ایستاده بودند، صدایم کردند و از من خواستند که با کارت خود پول به حساب بنده واریز کنند (یعنی کارت به کارت کنند) و بعد از طریق کارت من، آن پول را دریافت کنند. با خود گفتم این ها زائرند و اعتماد کردم.

پسر جوان جلو آمد،کارت خود را وارد عابر بانک کرد و مبلغ ۴۰۰ هزار تومان را برای انتقال وارد کرد که به او گفتم دستگاه بیش از ۲۰۰ هزار تومان پرداخت نمی کند؛ دکمه انصراف را زد و مبلغ ۲۰۰ هزار تومان را وارد کرد. روی صفحه مانیتوردستگاه عابر بانک مشاهده کردم که مبلغ ۲۰۰ هزار تومان انتقال داده شده و شماره حساب و مشخصات نیز روی صفحه مانیتور ظاهر شده بود و پسر جوان کارت خود را برداشت. اما ظاهرا او عملیات انتقال این وجه به حساب بنده را تایید نکرده بود.سپس کارت را در عابر بانک قرار دادم و۲۰۰ هزار تومان‌دریافت کرده و به آنان دادم و آن ها هم سریع از محل دور شدند.

بلافاصله پس از تحویل پول به آن ها مانده حساب را چک کردم که در کمال ناباوری متوجه کسر آن مبلغ از حساب خودم شدم و تا آمدم خود را به آنان برسانم، دیدم با پراید نقره ای سریع محل را ترک کردند.

این شهروند به دلیل از دست دادن پول ناراحت نبود، بلکه از نامردی این دو جوان ناراحت بود و می گفت: دیگر نمی توانم به کسی اعتماد کنم و این کلاهبرداری برایم غیر منتظره بود! 

 

 دانه را دیدی دام را ندیدی

کرکسی به زغنی گفت: از من دوربین تر کسی نیست. زغن گفت: اگر راست می گویی حرفت را به اثبات برسان. کرکس به اطراف نگاه کرد و گفت: من دانه گندمی را در انتهای این بیابان می بینم و بلافاصله به آن سمت پرواز کرد. زغن هم از روی کنجکاوی به دنبال او روان شد. چون به نزدیکی دانه رسیدند کرکس بر دانه فرود آمد اما ناگهان دام صیاد بر دست و پای او پیچید. زغن که بر شاخه درخت نشسته بود به کرکس رو کرد و گفت: تو با این وسعت دید، دانه را دیدی اما دام را ندیدی.

زغن گفت از آن دانه دیدن چه سود

چون بینایی دام خصمت نبود بوستان

گریپ فروت ...میوه ای از بهشت

ایسنا: گریپ فروت از مرکبات بسیار مفید برای سلامتی است و به همین خاطر در آمریکای لاتین آن را میوه‌ای از بهشت نامیده‌اند.

یکی از معروف‌ترین رژیم‌های غذایی برای کاهش وزن، رژیم گریپ فروت است. در این رژیم غذایی توصیه می‌شود که روزانه حداقل ۳ لیوان آب گریپ فروت مصرف شود چون این نوشیدنی می‌تواند در بدن کالری بسوزاند.

گریپ فروت میوه‌ای شبیه به پرتقال اما کمی بزرگ‌تر از آن و متعلق به خانواده مرکبات است. طعم گریپ فروت ترش و تلخ است اما برای سلامت مزایای بسیاری دارد.

به گزارش شبکه خبری تورنتو نیوز، برخی از خواص این میوه که ممکن است تاکنون از آن‌ها اطلاع نداشته باشید، عبارتند از؛

-هرچند این میوه طعم ترش و اسیدی دارد اما می‌تواند پس از هضم غذا یک واکنش آلکالین تولید کند که برای درمان حالت اسیدیته در دستگاه گوارش مفید است.

-مصرف منظم این میوه با برنامه مشخص به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند.

-گریپ فروت منبع غنی از ویتامین C است که به حفظ حالت انعطاف پذیری سرخرگ‌ها کمک می‌کند و هم‌چنین موجب تقویت آن‌ها می‌شود. بعلاوه این میوه به دلیل داشتن ترکیبی موسوم به پکتین از تجمع ذرات مضر داخل سرخرگ‌ها می‌کاهد.

-این میوه برای افراد دیابتی نیز بسیار مفید است چون به طرز چشمگیری قند خون را پایین می‌آورد.

-مصرف گریپ فروت قبل از خواب کمک می‌کند خواب بهتری داشته باشید و در نتیجه این کاهش علائم بی‌خوابی موثر است.

-زنان باردار می‌توانند با مصرف گریپ فروت از تورم پاهای خود بکاهند.

-گریپ فروت در عین حال آنزیم‌های چربی سوز است که به کاهش وزن کمک می‌کنند. این آنزیم‌ها در واقع از ذخیره شدن قند و نشاسته در بدن جلوگیری می‌کنند.

-نوشیدن آب گریپ فروت تازه گلودرد را درمان می‌کند.

-این میوه بعلاوه حاوی خواص آنتی اکسیدانی فوق‌العاده است که از بروز سرطان جلوگیری می‌کند.

میدونی کرم یخچال یعنی چه؟

نسل ما کرم یخچال دارد !!!

در یخچال را باز می کند؛ مدتها روبروی آن می ایستد
چیزی نمی خورد در یخچال را می بندد !


 

کرم یخچال

آرزوی قشنگ

سلام و صد سلام به همه ی دوستای گلم... 

خوبین؟؟ خوشین؟؟ سلامتین؟؟ 

 

من که حالم خوب و خوشه...هرشب با این وبلاک واینترنت  میخوابم...صبحم باهاشون بیدار میشم....(الکی) 

باز میام توی اینترنت  ...و پیش شما دوستای گلم... 

مسنجر هم که با گوشی در خدمتتون هستیم... 

آف بذارین حتما جواب میدم... 

 

امشب هم قراره برم یه جااااااااااااااااای خیلی خوب که مطمئنم بهم خوش میگذره... 

دوستای گلم...کلام آخر:دلم بیش از حد براتون تنگ شده 

بدون شرح!

 

برای شاد بودن دنبال بهونه نباش! بی دلیل شاد باش!

تعاون

تَعاوَنُوا عَلَی البِرِّ و التَّقوی و ولا تَعاوَنُوا عَلَی الإثمِ و العُدوانِ

در نیکوکاری و پرهیزکاری یکدیگر را یاری کنید و در گناه و تجاوز ، به یکدیگر یاری نرسانید.

مائده ، آیه 2

با توجه باینکه تعاون و همکاری می تواند در تحقق رشد و شکوفایی جامعه نقشی به سزا ایفا نماید ، بدیهی است با کسترش فرهنگ تعاون ، وحدت وهمدلی در جامعه شاهد ابتکارها و خلاقیت ونوآوریهایی می باشیم که جامعه را از آسیبهای اجتماعی واقتصادی مصون می دارد .

به همین دلیل، " تعاونی" به عنوان مؤسسه ای مطمئن که در ساختار اقتصادی جامعه نقش مهمی دارد ازارزش بسزایی برخورداراست 

سیزدهم شهریور ماه که "روز تعاون" نام گرفته ، برتلاشگران عرصه اقتصاد جامعه گرامی باد

نوشیدنی معجزه گر




نوشیدنی معجزه گر: ( ترکیب هویج ، چغندر و سیب)

این نوشیدنی در زمانهای قدیم برای مدت های طولانی رایج بوده است
آقای سیتو به این نوشیدنی کاملا ایمان دارد ، او می خواهد که این مطلب به اطلاع تمام کسانی که مبتلا به سرطان هستند برسد
این نوشیدنی میتواند از بدن در مقابل رشد سلول های ناسالم محافظت نماید ، آقای سیتو قبلا مبتلا به سرطان ریه بوده است و یک متخصص طب گیاهی از وی میخواهد تا از این نوشیدنی برای درمان استفاده نماید و وی برای مدت سه ماه بصورت پیوسته از این نوشیدنی استفاده مینماید و اکنون سلامتی خود را بدست آورده و میتواند بسبب  استفاده از این درمان از زندگی خود لذت ببرد و امتحان آن برای شما نیزهیچ ضرری نخواهد داشت
 
این نوشیدنی معجزه گر بسادگی تهیه میگردد
مواد لازم (چغند رقند  ، هویج و سیب از هر کدام یکعدد )
موارد فوق را با پوست قطعه قطعه کرده و سپس با هم در آبمیوه گیری قرار داده و پس ازآ بگیری بلا فاصله  بنوشید .
این نوشیدنی در در مان امراض زیر موثر خواهد :
1-جلوگیری از رشد و تکثیر سلول های سرطانی
2-پیشگیری از بیماریهای کبد ، کلیه ، لوزالمعده و همچنین درمان زخم معده
3-تقویت ششها ، جلوگیری از حمله قلبی و فشار خون بالا
4- تقویت سیستم ایمنی بدن
5- مفید برای بینایی و همچنین رفع خستگی ، خشگی و قرمزی چشم
6- برای رفع خستگی ناشی از فعالیت های فیزیکی و همچنین درد های عضلانی
7- رفع مسمومیت ، کمک به حرکات روده و رفع یبوست که در نتیجه سلامت پوست و بشاش شدن آن را نیز بهمراه خواهد داشت
8- بهبودن مشکل بوی دهان ناشی از سوء هاضمه
9-کاهش دردهای دوران قاعدگی
 
این معجون فاقد هرگونه اثر سوئی بوده ، کاملا مغذی میباشد و براحتی جذب بدن میگردد ضمنا  برای کاهش وزن نیز مفید است
بعد از دو هفته مصرف مستمر شما متوجه اثر آن بر روی سیستم ایمنی بدنتان خواهید شد ضمنا تاکید میگردد تا ثیر مفید آن مشروط به مصرف آن بلافاصله پس ازآبگیری میباشد
 
بهترین زمان مصرف :
آنرا بصورت ناشتا اول صبح و یک ساعت قبل از صبحانه میل نمایید و برای اثر مطلوبتر توصیه میشود دو بار در روز یک بار صبح و یکبار قبل از ساعت 5 یعد از ظهر میل نمایید .
 
هرگز از انجام آن پشیمان نخواهید شد همچنین انجام آن هزینه زیادی نخواهد داشت
 لطفا برای خانواده و دوستان خود ارسال نمایید .

یک خودروی قدیمی آلمانی به عنوان آشیانه لک لک ها

 استفاده از یک خودروی قدیمی آلمانی به عنوان آشیانه لک لک ها در کرانزلین آلمان