ب مثل بازنشستگی . نقطه سر خط

هر پایانی آغازی ا ست نقطه سر خط

ب مثل بازنشستگی . نقطه سر خط

هر پایانی آغازی ا ست نقطه سر خط

تولت مبارک

جای هیچکس را هیچکس دیگر نمیتواند پر کند !

 
عزیزم ، روز تولد تو ، روز تولد تمام شادی های عالم است

و امروز سالروز شاد شدن ما به خاطر وجود دوباره توست

مهربانم فزندم

تولدت مبارک

خاطره بامزه از علامه جعفری


علامه جعفری می گفتند توی یکی از زیارت هام که مشهد رفته بودم، به امام رضا گفتم: «یا امام رضا! دلم می خواد توی این زیارت، خودم رو از نظر تو بشناسم که چه جوری منو می بینی. نشونه اش هم این باشه که تا وارد صحن شدم، از اولین حرف اولین کسی که با من حرف می زنه، من پیامت رو بگیرم.»
گفتند وارد صحن که شدم خانمم رو گم کردم. این ور بگرد، اون ور بگرد، یه دفعه دیدم داره می ره، خودم رو رسوندم بهش و از پشت سر صداش زدم که "کجایی؟"روشو که برگردوند دیدم زن من نیست. بلافاصله بهم گفت: «خیلی خری!». حالا من هم مات شده بودم که امام رضا عجب رک حرف می زنه! زنه دید انگار دست بردار نیستم دارم نگاهش می کنم گفت «نه فقط خودت، پدر و مادر و جد و آبادت هم خرند!».
علامه می گن این داستان رو برای شهید مطهری تعریف کردم تا ۲۰ دقیقه می خندید!
خاطره، لطیف و صادقانه است؛ حال، مقایسه کنید با گزافه گوهایی که ادعای ارتباط با امام زمان می کنند...

هموطن زلزله زده ، ما را در غم خود شریک بدانید

چقدر دردناک و سخت است ویرانی زندگی یک هموطن و چقدر دردناکتر که این ویرانی همراه با از دست دادن عزیزان باشد، تسلیت واژه بسیار کوچکی در مقابل این غم سترگ است. این اندوه عظیم را در زلزله های 82 و 83 بم و زرند دیار کریمان حس کردیم و هم اکنون درد و اندوه شما را با تمام وجود حس می کنیم و امروز خود را بعنوان جزء کوچکی از خانواده عظیم و بزرگ ایران اسلامی از صمیم قلب برای از دست رفتگان این حادثه دلخراش طلب غفران و برای بازماندگان عزیزشان صبر و اجر آرزو می کنیم ما را در غم خود شریک بدانید