ب مثل بازنشستگی . نقطه سر خط

هر پایانی آغازی ا ست نقطه سر خط

ب مثل بازنشستگی . نقطه سر خط

هر پایانی آغازی ا ست نقطه سر خط

سلام به همه دوستان

سلام دوستان ودانشجویان تربیت  معلم دوران مسولیتم  

از اینکه تو این مدت به وبلاگم سر زدید بسیار ممنونم ،شرمنده شدم از این همه  لطف و محبت شما عزیزان در هفته معلم . بسیار عذرخواهی میکنم  از دوستانی که شماره تماس گذاشته بودند و چون من به ایمیلم  سر نزده بودم نتونستم باهاتون تماس بگیرم.  امیدوارم دوباره به وبلاگم سر بزنند و از تجربیاتون برام بنویسند. مشتاقانه  منتظر خواندن خبرهای خوب و جدید تون هستم.   

 

نظرات 1 + ارسال نظر
FARSH دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:34 ب.ظ

به نام حق
نخست: سپاسگزارم که نظرات مرا را بازتاب نمودید. اما دیر انجام شد. و از صفحه اول خارج گردید. می دانید که اولین نظر دری است به سوی گفتمان بیشتر با مخاطبانتان.
دوم : استفاده از کلمات به صورت گفتاری کوچه محل به نظرم مناسب نیامد.
در پناه حق

از حسن نظر وتوجه شما سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد