ب مثل بازنشستگی . نقطه سر خط

هر پایانی آغازی ا ست نقطه سر خط

ب مثل بازنشستگی . نقطه سر خط

هر پایانی آغازی ا ست نقطه سر خط

بیان احساس

نزدیک به یک سال به دنبال جمله ای مناسب جهت قدرانی از دوستان وهمکاران ویاران قدیمی گشتم  اما امروز دست خالی تر از روز اول به خطوط وبلاک متوسل شدم فقط برای اینکه از ابراز محبت شما دوستان ودانشجویان که در دوران .............  مرا مورد محبت قرار دادید قدر دانی نمائیم  

 

اجرکم عندالله 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
FaRiD جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ب.ظ http://onlymeu.blogsky.com

سلام دوست من

وبلاگ جالبی داری نیومدم بگم به وبلاگ من سربزن نه فقط اومدم بگم اگه حرفی تو گلوت سنگینی میکنه بیا تو وبلاگ به من بگو


قصد من اینه که 1متن مینویسم و میخوام تو چرک نویس ذهنت اگه جایی مطلبی راجع به متن داری واسم بفرستی

خاطره.حرف دل.هرچی که دلت میخواد

منتظر دیدارتم

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد